KAJ DELUJE IN ZAKAJ? ZAČIMBA NI ZDRAVILO



Revolucionarna FERMENTIRANA KURKUMA


Ni vse zlato kar se sveti in ni vsaka kurkuma dobra kurkuma.


 















1. Prvo pravilo pri kurkumi je, da vam kot začimba zagotovo ne bo pomagala v zdravstvene namene in žal ne bo potrdila niti ene od tisočih študij, ki dokazujejo dobrobiti kurkume. Aktivna sestavina z resnimi učinki je KURKUMIN.

2. Ni vsak kurkumin biološko razpoložljiv, kar bi pomenilo, da ga naše telo lahko absorbira. Znanost se trudi to čudovito rastlino na sto načinov pripraviti tako, da iz nje dobimo res vse, kar nam nudi. Ne glede na to, kako se vsi reklamirajo, da ima edino njihova kurkuma ima sposobnost absorpcije, ne glede na dodatke, ki jih dajejo za boljšo absorpcijo, smo še vedno pri borih dvajsetih odstotkih absorpcije.

3. Pomembno je, da jemljemo kurkumo oziroma kurkumin v pravih, terapevtskih dozah. To je pri nekem resnem vnetnem stanju ali potrebi po razstrupljanju jeter vsaj 6 - 9 kapsul (navadno so 500mg), ki jih razporedimo na tri porcije dnevno.

4. Kurkumin obvezno jemljemo vedno z nečim mastnim. Še posebej učinkovito bo, da jo kombiniramo z omega 3 ( vsaj 3000mg) in vitaminom D3 (vsaj 10.000 IU), saj oboje deluje protivnetno, zmanjšuje slabe maščobe in čisti jetra, hkrati pa je na mastni osnovi.



NAJNOVEJŠA ODKRITJA v zvezi z absorpcijo:

Kurkumin jemljemo skupaj z likopenom! Likopen je prisoten v paradižniku, ta pa mora biti vedno termično obdelan. Najlažje bomo kombinirali likopen s kurkuminom tako, da vedno pojemo zraven tudi žlico paradižnikove mezge ali manjšo žličko koncentrata.

Po novem tako piperin (izvleček črnega ali kajenskega popra) sploh ni več aktualen.




















RESNIČNA REVOLUCIJA V ABSORPCIJI PA JE FERMENTACIJA

Fermentacija po najbolj vročih študijah preseže absorpcijo vseh do zdaj znanih študij in patentov.

Lahko dobite že fermentirano (kar je drago in zaenkrat težko dobavljivo) ali pa enostavno vzamete kapsule, jih stresete v aktiven ferment in naslednji dan to popijete.


Recept:

100g sadja razrezanega na koščke

10g ingverja (ni nujno je pa super kombinacija z kurkumo)

1 velika žlica sladkorja

300ml vode

Če pojeste 6 kapsul kurkume dnevno, dajte v kozarec kurkume za 3 do 4 dni!


Zaprete v stekleno posodo in pustite stati nekaj dni na toplem (ne pa na soncu). Vsak dan malo pretresete. Nekje četrti dan vidite v posodi vrenje in mehurčke. Vaš ferment je pripravljen.






INSTANT MOŽNOST:
STRESETE PRAH IZ KAPSUL V KUPLJENO KOMBUČO, KEFIR ALI VODO KISLEGA ZELJA (ta je sicer malo preslana za tiste, ki imate visok pritisk), pustite čez noč in naslednji dan popijete v treh obrokih.

 

Raziskave, izvedene na modelih podgan, so pokazale, da je fermentirana kurkuma res najboljša oblika kurkume, ker vsebuje največ antioksidativne moči. V primerjavi z mleto kurkumo v prahu in ostalih kombinacijah za boljšo absorpcijo je fermentiran kurkumin pri preskusnih osebah dosegel bistveno višje koncentracije antioksidantov v plazmi.

 

Glede na to, kako vpliva na jetra, je bila v južnokorejskem dokumentu izkazana fermentirana kurkuma, ki je močno hepatoprotektivna, kar pomeni, da ščiti jetra pred poškodbami.

 

OBNOVIMO DOKAZANE DOBROBITI KURKUMINA:

  • Za sklepe in mišice (vsa vnetna stanja)
  • Kot priprava kože na sonce in po sončenju
  • Deluje kot močan antioksidant
  •  Aktivator lastnih sposobnosti v boju proti prostim radikalom
  • Krepi delovanje možganov, spomina in neuro funkcij
  • Znižuje rizik za bolezni srca in ožilja
  • Preprečuje rast rakovih celic in krepi zdrave celice
  • Fermentirana kurkuma je pokazala, da pomaga izboljšati funkcionalni potencial za razstrupljanje jeter, temveč jetra tudi regenerira in pomaga topiti naloženo belo (slabo) maščobo.

Fermentirana kurkuma izloči impresivnih 11% več kurkumina v primerjavi s surovo kurkumo, poleg tega, da izboljša svojo antioksidativno in protimikrobno sposobnost

 















ŽELIM NAROČITI >>>> SPLETNA TRGOVINA